VÍTÁME VÁS  v eshopu sítotiskové dílny TRIKA24. V mobilní verzi začněte záložkou KATEGORIE.

Celkem 0 položek
0 Kč

Obchodní podmínky


1. Základní pravidla nákupu na www.trika24.cz a důležité informace pro zákazníka

  1. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.

  2. Veškeré objednávky uskutečněné na www.trika24.cz jsou považovány za závazné.

  3. Ceny zveřejněné na Trika24.cz jsou konečné a neobsahují náklady na dopravu. Prodávající neúčtuje žádné další poplatky za použití prostředků pro komunikaci na dálku.

  4. Kupující uskuteční objednávku výběrem příslušného zboží z nabídky vložením do košíku a odesláním objednávky. Před odesláním objednávky si může kupující objednávku zkontrolovat či v ní provádět změny. Po odeslání objednávky bude o této skutečnosti informován emailem.

  5. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami, které jsou k dispozici na www.trika24.cz a které kupující obdrží spolu s objednáním.

  6. Před realizací objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení objednávky a informaci o zahájení realizace.

  7. Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit resp. zrušit objednávku nebo její část v případech, že se objednané zboží již nevyrábí, z důvodu vyprodání zásob a dále z jiných oprávněných důvodů, na základě kterých nelze objednávku realizovat. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a další postup bude řešen dohodou obou stran.

  8. Objednávky je možné provádět po registraci zákazníka či jednorázově bez registrace.

  9. Při nákupu na Trika24.cz můžete každou objednávku do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem. Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky případně datum objednávky.

  10. Trika24.cz Vám po dohodě nabízí možnost výměny zboží v případě výběru nesprávné velikosti.

  11. Do 14ti dnů od převzetí zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Podrobně uvedeno dále v těchto obchodních podmínkách.

  12. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

  13. Na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. (viz dále oddíl „Záruka“)

     

 


 

2. Dodací lhůta

  1. Objednávky se vyřizují v týdenních cyklech. (více o termínu dodání)

  2. Základní dodací lhůta je zpravidla do 5 dní od potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud se tato doba prodlouží, bude kupující informován emailem nebo telefonem.

  3. Při každé změně stavu objednávky kupujícího včetně její realizace systém automaticky generuje emailovou zprávu o stavu objednávky na e-mail kupujícího.

  4. Při odeslání objednávky budete informování e-mailem a SMS zprávou.

  5. Při doručování Vás bude kontaktovat Vámi vybraný dopravce


 

3. Doprava a způsob platby

Základní informace k úhradě objednávky:
V případě Platby bankou předem, Vám číslo účtu zašleme na e-mail po ověření objednávky, to může trvat až 3 dny.

Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky

Způsob doručení a možnosti plateb:

  1. Zásilkovna ČR a SR - objednávku si můžete vyzvednout na více jak 1200 výdejních místech po celé ČR a SR.

    Možnosti platby:
    -
    Hotově na adrese provozovny - převzetí zboží na vybraném výdejním místě je zdarma.
    -
    Bankovním převodem předem - objednávku zaplatíte bankovním převodem a následně vyzvednete na vybraném výdejním místě. Zboží bude vydáno po zaplacení a na základě prokázaní totožnosti.
    Při vyzvednutí zboží se prokažte číslem Vaší objednávky, zjednodušíte a zrychlíte tak její vyřízení.

  2. DPD po celé ČR - objednávka bude doručena kupujícímu do 2 pracovních dnů od expedice zásilky.

    Možnosti platby:
    -
    Dobírka - k dopravnému je připočtena cena za dobírku.
    -
    Bankovním převodem předem - objednávka bude předána dopravci ihned po připsání částky na účet. Tato služba je ZDARMA

Ceny dopravy a platebních metod najdete je na stránce Doprava a platba.

Reklamace způsobené při přepravě

Prodávající nezodpovídá za vady zboží způsobené na straně přepravce. Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
V případě, že při převzetí kupující zjistí poškození obalu, doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci u příslušného přepravce nejpozději do 24 hodin.

 




4. Výměna nesprávné velikosti zboží


Oblečení zakoupené na internetovém obchodě
Trika24.cz odpovídá standardním konfekčním velikostem prodávaných v kamenných obchodech. U většiny zboží dále najdete velikostní tabulky, které kupujícímu pomohou vybrat správnou velikost zboží. Přestože i tak vyberete nevhodnou velikost je možné nepoužité a nepoškozené zboží po dohodě s prodávajícím vyměnit za jinou velikost. Náklady spojené s dopravou zboží k dodavateli na výměnu nese kupující v plné výši.

Nelze vyměnit a reklamovat špatnou velikost u objednávky, jejíž předmětem je zboží upravené na přání na zákazníka. Odstoupit tedy nelze od objednávky zejména na textil potisknutý na míru (např. dresy s čísly, originální motiv zákazníka apod.)

 

Postup při výměně nesprávné velikosti zboží:

  • Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na kontaktní adresu .

  • Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na Trika24.cz.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího doručení.

Adresa na zasílání reklamací:

Trika24.cz
Bieblova 1755/25
613 00 Brno

 



5. Odstoupení od smlouvy


Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a to do 14ti dnů ode dne převzetí zboží.

Postup při odstoupení od smlouvy:

  • Informujte nás o reklamaci na e-mail info@trika24.cz

  • Uveďte číslo účtu a kód banky, kam požadujete zaslat vrácenou částku za objednané zboží

  • Zboží nejdéle do 14ti dnů od převzetí zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na adresu prodávajícího určenou pro vrácení zboží. Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na www.trika24.cz. Náklady spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu nese kupující.

  • Nejdéle do 30ti dnů od zaslání odstoupení prodávajícímu, vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou částku za zboží a 40 Kč za dopravu (bez ohledu na to, jaký způsob dopravy kupující v objednávce zvolil).

     

Nelze odstoupit od kupní smlouvy, jejíž předmětem je zboží upravené na přání zákazníka. Odstoupit tedy nelze od objednávky zejména na textil potisknutý na míru (např. dresy s čísly, originální motiv zákazníka apod.)

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 


 

6. Reklamace a záruka na zboží

  1. Případné reklamace prodávající vyřídí ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou a v souladu s platným právním řádem.

  2. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí bez zbytečného odkladu prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.

  3. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně oznámit společnosti Trika24.cz na uvedené kontaktní údaje písemně a to e-mailem na info@trika24.cz.

  4. Za vady vzniklé přepravcem prodávající neodpovídá.

  5. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

  6. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním

  • nesprávným použitím výrobku

  • nesprávným skladováním či uchováváním

  • nesprávným ošetřováním a praním výrobku zejména v rozporu s doporučením prodávajícího (viz dále oddíl 'Ošetřování textilu s potiskem')

  • zboží potištěné na míru dle přání zákazníka

 

Postup při reklamaci:

  • Zboží zašlete jako obyčejný balík (ne na dobírku) na kontaktní adresu .

  • Do balíku přiložte kopii objednávky nebo doklad o nabytí reklamovaného zboží zakoupeného na Trika24.cz.

Adresa na zasílání reklamací:

Trika24.cz
Bieblova 25
613 00 Brno

 

O VašÍ reklamaci rozhodneme ihned, nejpozději však do 5 pracovních dní po obdržení reklamovaného zboží na náš sklad. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě kupující, tedy spotřebitel, může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869,
www.coi.cz.

 


 

7. Ošetřování textilu s potiskem

Při praní veškerého textilu s potiskem i bez potisku používejte vždy pouze prací prostředky bez chemických rozpouštědel a agresivních chemikálií.
Oblečení s potiskem perte vždy naruby (potiskem dovnitř) a maximálně na 30 stupňů.


 

8. Informace o zpracování osobních údajů

  1. Trika24.cz , se sídlem Úvoz 520/10, IČO:05288916, („Správce“) zpracovává osobní údaje svých zákazníků, kteří jsou fyzickými osobami („subjekty údajů“). Subjekty údajů mohou v otázkách zpracování svých osobních údajů kontaktovat Správce, a to na e-mailové adrese info@trika24.cz.

  2. Správce bude zpracovávat identifikační a kontaktní údaje subjektu údajů a dále údaje shromážděné Správcem při plnění smlouvy uzavřené se subjektem údajů („smlouva“).

  3. Správce zpracovává osobní údaje subjektu údajů pro účely:

    • plnění smlouvy, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“);

    • dodržení právní povinnosti Správce stanovené obecně závazným právním předpisem, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR (např. povinnost Správce uchovávat účetní a daňové doklady)

    • určení, výkon nebo obhajobu právních nároků Správce, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR; a

    • zasílání obchodních sdělení, a to na základě čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR z důvodu existence oprávněného zájmu Správce spočívajícího v přímém marketingu.

  4. Osobní údaje budou zpracovávány pouze po dobu, která je nezbytná vzhledem k účelu jejich zpracování. S ohledem na výše uvedené:

    • K účelu podle čl. 3.1 výše budou osobní údaje zpracovávány do zániku závazků ze smlouvy. Tím není dotčena možnost Správce tyto osobní údaje následně dále zpracovávat (v nezbytném rozsahu) k účelu podle článku 3.2, 3.3 a/nebo 3.4 výše;

    • K účelu podle čl. 3.2 výše budou osobní údaje zpracovávány po dobu trvání příslušné právní povinnosti Správce;

    • K účelu podle čl. 3.3 výše budou osobní údaje zpracovávány do uplynutí 4. kalendářního roku následujícího po skončení záruční doby podle smlouvy (pokud byla ve smlouvě sjednána záruka za jakost), nejméně však do uplynutí 5. kalendářního roku následujícího po zániku závazků ze smlouvy. V případě zahájení a trvání soudního, správního nebo jiného řízení, ve kterém jsou řešeny práva či povinnosti Správce ve vztahu k příslušnému subjektu údajů, neskončí doba zpracování osobních údajů k účelu podle čl. 3.3 výše před skončením takového řízení;

    • K účelu zasílání obchodních sdělení podle čl. 3.4 výše budou osobní údaje zpracovávány do doby, než subjekt údajů vyjádří svůj nesouhlas s takovým zpracováním.

  5. Nejpozději do konce kalendářního čtvrtletí následujícího po uplynutí doby zpracování podle čl. 4 výše budou příslušné osobní údaje, u kterých pominul účel jejich zpracování, zlikvidovány (skartací nebo jiným způsobem, který zajistí, že se s osobními údaji nebudou moci seznámit neoprávněné osoby) či anonymizovány.

  6. Správce je oprávněn předat osobní údaje příjemcům, se kterými uzavřel smlouvu o zpracování osobních údajů a kteří budou pro Správce zpracovávat osobní údaje jako jeho zpracovatelé.
    Smart emailing - rozesílání e-mailu s novinkami, dárkovými poukazy a obchodními sděleními.
    Facebook - vytváření cílených obchodních sdělení a reklam.
    Google - vytváření cílených obchodních sdělení a reklam
    Seznam.cz - vytváření cílených sdělení a reklam
    Olga Poláčková(účetní) - předávání faktur
    Zdeněk Otoupalík - administrace objednávek

  7. V souvislosti se zpracováním svých osobních údajů mají subjekty údajů řadu práv, včetně práva požadovat od Správce přístup ke svým osobním údajům (za podmínek čl. 15 GDPR), jejich opravu nebo výmaz (za podmínek čl. 16 nebo čl. 17 GDPR), popřípadě omezení zpracování (za podmínek čl. 18 GDPR), a vznést námitku proti zpracování (za podmínek čl. 21 GDPR), jakož i práva na přenositelnost údajů (za podmínek čl. 20 GDPR).

  8. Pokud se subjekt údajů domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, má právo obrátit se na Správce s žádostí o zjednání nápravy. Jestliže bude žádost subjektu údajů shledána oprávněnou, Správce neprodleně odstraní závadný stav. Tím není dotčena možnost subjektu údajů podat stížnost přímo u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  9. Poskytnutí osobních údajů ze strany subjektu údajů je smluvním požadavkem. Subjekt údajů nemá zákonem uloženou povinnost osobní údaje poskytnout, ale Správce tyto údaje potřebuje k uzavření a plnění smlouvy.


 

10. Kontaktní údaje

Provozovatel: Trika24, s.r.o.
Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1922/3
IČO: 09936378

DIČ: CZ09936378


Kontaktní údaje: www.trika24.cz, info@trika24.cz,

Adresa pro vrácení zboží či uplatnění reklamace:

Trika24.cz
Bieblova 1755/25
613 00 Brno


Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné k 25. 12. 2022.

Hodnocení obchodu na Zboží.cz